Skip to content
t4incl_logo_black
  • Αρχική
  • Μαθήματα
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Μαθήματα
  • Επικοινωνία
Get Started
Είσοδος

Εντοπίζοντας και αξιολογώντας διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους

Εντοπίζοντας και αξιολογώντας διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

  • Αρχική σελίδα
  • Μάθημα
  • Εντοπίζοντας και αξιολογώντας διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους

Εντοπίζοντας και αξιολογώντας διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους

  • By sarantis
  • Ανάπτυξη και αξιοποίηση εκπαιδευτικού υλικού και εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Τρέχουσα κατάσταση
Δεν εχετε εγγραφει
Price
Free
Ξεκινήστε
Συνδεθείτε για να κάνετε εγγραφή στην ενότητα

Η ενότητα «Εντοπίζοντας και αξιολογώντας διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους» σχεδιάστηκε και παρουσιάζεται από την Μαρία Παπαδοπούλου, Καθηγήτρια του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Περιεχόμενο ενότητας

1. Εισαγωγή
2. Οριοθετήσεις του εκπαιδευτικού υλικού
3. Υπάρχοντες εκπαιδευτικοί πόροι για παιδιά με προσφυγική/ μεταναστευτική εμπειρία
4. Κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικού υλικού
5. Σύνοψη
Εντοπίζοντας και αξιολογώντας διαθέσιμους εκπαιδευτικούς πόρους για παιδιά με προσφυγική/μεταναστευτική εμπειρία

Το μάθημα περιέχει:

  • Ενότητες:5

Κοινοποίηση:

Copyright 2025. All Rights Reserved.
weaved by web2social
Teach4InclusionTeach4Inclusion
Sign inSign up

Sign in

Δεν έχετε λογαριασμό; Sign up
Lost your password?

Sign up

Έχετε ήδη λογαριασμό; Sign in
Είσοδος
Accessing this Μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Έχασες τον κωδικό σου;
Εγγραφή
Δεν έχετε λογαριασμό; Κάντε εγγραφή τώρα!
Δημιουργήστε λογαριασμό