Skip to content
t4incl_logo_black
  • Αρχική
  • Μαθήματα
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Μαθήματα
  • Επικοινωνία
Get Started
Είσοδος

Μια μεθοδολογία διερεύνησης, αναστοχασμού και δράσης για την υποστήριξη ενός συμπεριληπτικού σχολείου

Μια μεθοδολογία διερεύνησης, αναστοχασμού και δράσης για την υποστήριξη ενός συμπεριληπτικού σχολείου

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

  • Αρχική σελίδα
  • Μάθημα
  • Μια μεθοδολογία διερεύνησης, αναστοχασμού και δράσης για την υποστήριξη ενός συμπεριληπτικού σχολείου

Μια μεθοδολογία διερεύνησης, αναστοχασμού και δράσης για την υποστήριξη ενός συμπεριληπτικού σχολείου

  • By sarantis
  • Επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Τρέχουσα κατάσταση
Δεν εχετε εγγραφει
Price
Free
Ξεκινήστε
Συνδεθείτε για να κάνετε εγγραφή στην ενότητα

Περιεχόμενο ενότητας

1. Εισαγωγή
2. Αναστοχασμοί για τον τρόπο λήψης αποφάσεων στο εκπαιδευτικό έργο – η αξία της διερεύνησης και του αναστοχασμού 1 Quiz
Expand
Περιεχόμενο Μαθήματος
Δραστηριότητα 1
3. Παράδειγμα διερεύνησης ενός ζητήματος Ι: θέτοντας τα ερωτήματα 1 Quiz
Expand
Περιεχόμενο Μαθήματος
Δραστηριότητα 2
4. Παράδειγμα διερεύνησης ενός ζητήματος ΙΙ: τεχνικές διερεύνησης
5. Ανάλυση και αξιοποίηση δεδομένων για τον σχεδιασμό και την τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων στο εκπαιδευτικό έργο
6. Σύνοψη

Το μάθημα περιέχει:

  • Ενότητες:6

Κοινοποίηση:

Copyright 2025. All Rights Reserved.
weaved by web2social
Teach4InclusionTeach4Inclusion
Sign inSign up

Sign in

Δεν έχετε λογαριασμό; Sign up
Lost your password?

Sign up

Έχετε ήδη λογαριασμό; Sign in
Είσοδος
Accessing this Μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Έχασες τον κωδικό σου;
Εγγραφή
Δεν έχετε λογαριασμό; Κάντε εγγραφή τώρα!
Δημιουργήστε λογαριασμό