Skip to content
t4incl_logo_black
  • Αρχική
  • Μαθήματα
  • Επικοινωνία
  • Αρχική
  • Μαθήματα
  • Επικοινωνία
Get Started
Είσοδος

Συνδυαστικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της δεύτερης γλώσσας: Η περίπτωση CLIL

Συνδυαστικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της δεύτερης γλώσσας: Η περίπτωση CLIL

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

  • Αρχική σελίδα
  • Μάθημα
  • Συνδυαστικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της δεύτερης γλώσσας: Η περίπτωση CLIL

Συνδυαστικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της δεύτερης γλώσσας: Η περίπτωση CLIL

  • By sarantis
  • Η διδασκαλία των «εκτός γλώσσας» μαθημάτων και το Πρόγραμμα Εντατικής Εκμάθησης (ALP)
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Breadcrumb Abstract Shape
Τρέχουσα κατάσταση
Δεν εχετε εγγραφει
Price
Free
Ξεκινήστε
Συνδεθείτε για να κάνετε εγγραφή στην ενότητα

Περιεχόμενο ενότητας

1. Εισαγωγή
2. Το περιεχόμενο του όρου CLIL – Το βασικό πλαίσιο αρχών της προσέγγισης – Η ομάδα – στόχος 1 Quiz
Expand
Περιεχόμενο Μαθήματος
Quiz 1
3. Οι γλωσσικές ανάγκες τις οποίες καλύπτει η προσέγγιση CLIL 1 Quiz
Expand
Περιεχόμενο Μαθήματος
Quiz 2
4. Τα χαρακτηριστικά του επιστημονικού λόγου 1 Quiz
Expand
Περιεχόμενο Μαθήματος
Quiz 3
5. Βασικές αρχές σχεδιασμού ενός μαθήματος με βάση την προσέγγιση CLIL 1 Quiz
Expand
Περιεχόμενο Μαθήματος
Quiz 4
6. Σχεδιάζοντας ένα μάθημα με βάση τις αρχές του CLIL : Παραδείγματα 1 Quiz
Expand
Περιεχόμενο Μαθήματος
Quiz 5
7. Σύνοψη
Final Quiz

Το μάθημα περιέχει:

  • Ενότητες:7

Κοινοποίηση:

Copyright 2025. All Rights Reserved.
weaved by web2social
Teach4InclusionTeach4Inclusion
Sign inSign up

Sign in

Δεν έχετε λογαριασμό; Sign up
Lost your password?

Sign up

Έχετε ήδη λογαριασμό; Sign in
Είσοδος
Accessing this Μάθημα requires a login. Please enter your credentials below!

Έχασες τον κωδικό σου;
Εγγραφή
Δεν έχετε λογαριασμό; Κάντε εγγραφή τώρα!
Δημιουργήστε λογαριασμό